.

.

Kineski novac mamio Riberija, on rekao – ne!

frank riberi Foto: wikipedia.org

„Želim da budem u Bajernu još godinu ili dve“, kaže Francuz kome ugovor ističe u junu 2017. godine

Kina se pokazala kao Meka za fudbalere koji su stekli fudbalsko ime i kao mesto gde mogu da uhvate šansu i zarade veliki novac. Mahali su Kinezi i Franku Riberiju ispred nosa višemilionskim iznosima, ali je on istakao da ga to ne interesuje i odbio je ponudu.
„Razgovarao sam već malo sa Bajernom o novom ugovoru. Želim da ostanem ovde još jednu ili dve godine. Srećan sam, zaista srećan što živim i igram u Minhenu. Moja deca i žena uživaju ovde. Da sam želeo mnogo više da zarađujem otišao bih u Kinu, imao sam veoma bogatu ponudu. Ali, nisam zainteresovan, odbio sam. Želim da igram u Bajernu“, rekao je Riberi.

Ovu ideju podržava i Pep Gvardiola.
„Dobra je ideja da Frank ostane. Pogledajte samo Pizara. Ima 37 godina, a i dalje igra odlično. Imamo mnogo energije, samo da ga povrede zaobiđu“, istakao je Španac.

Riberiju ugovor sa Bavarcima ističe u junu 2017. godine.

Izvor: mozzartsport.com

The post Kineski novac mamio Riberija, on rekao – ne! appeared first on List Sport.

Share on Google Plus

About maksovsport

0 коментара :

Постави коментар