.

.

ČUVAR BASTIONA KRAJ MORAVICE

Vladan Đogatović, Golman FK Javor Matis

VLADAN ĐOGATOVIĆ, GOLMAN JAVORA

Javor je ostvario san dug 104 godine, plasmanom u finale Kupa Srbije. Ako bi se nekome pripisale zasluge što će Ivanjičani 11. maja na megdan Partizanu, onda je to Vladan Đogatović. Eliminacija Čukaričkog i Vojvodine upravo je delo “jedinice” belih. Penali su odlučivali pobednika u ove dve runde, a svi na stadionu su bili bezbrižni, jer su znali da gol Javora brani popularni Beli. Dva odbranjena penala Beograđanima i jedan Novosađanima su otvorili put Javoru Matis ka istorijskom uspehu.

– Dok su svi vršnjaci hrlili da igraju u polju, ja sam odlučio da budem golman – objašnjava Đogatović strast za igru među stativama.

USKORO VEĆA PORODICA

Svaki slobodan trenutak od profesionalnih obaveza Vladan koristi da provede u krugu porodice.

– Ćerka Ksenija, supruga Jasmina i roditelji su moja najveća podrška. Znam da mnogo trpe zbog mojih obaveza, ali imaju puno razumevanje i uvek su uz mene. Srećan sam što će mi se u julu porodica uvećati, a Ksenija dobiti brata ili sestru.

UZOR SJAJNI BUFON

Svaki fudbaler ima uzora, pa tako i golman Ivanjičana.

– Bez dileme, moj uzor je sjajni Bufon, koji i u zrelim godinama slovi za jednog od najboljih čuvara.

Prošao je sve mlađe selekcije Javora, a kada je stasao za prvi tim usledile su pozajmnice u Arilje, Guču i Kraljevo. Nije se Đogatović mirio sa ovakvim statusom, napustio je Ivanjicu i preselio se u Lučane. Zatim slede nastupi u dresovima Radničkog iz Kragujevca, Novog Pazara i Metalca.

– Kada je stigao poziv da se vratim u rodnu Ivanjicu, nisam oklevao. Sjajan je osećaj igrati za klub koji vam je u srcu.

Ovaj razgovor nije mogao da protekne a da se ne pomene plasman u finale kupa.

– To je fenomenalno, nešto o čemu mašta svaki fudbaler u Srbiji. Ujedno, to je nagrada ovoj generaciji Javora, jer je pitanje kada će se ovakav uspeh ponoviti. Mada naši navijači uveliko kalkulišu o finalu, mi smo, trenutno, preokupirani žestokom borbom za opstanak.

Fudbalski stručnjaci su uvrstili Đogatovića u elitnu grupu srpskih golmana.

– Da mi uspešno završimo sezonu, pa onda može da se uživa u pohvalama. Siguran sam da ćemo sačuvati superligaški status i da se nećemo obrukati u finalu kupa – poručuje čuvar mreže Javora Matis.

R. Nešovanović

The post ČUVAR BASTIONA KRAJ MORAVICE appeared first on List Sport.

Share on Google Plus

About maksovsport

0 коментара :

Постави коментар