.

.

KLOP me “kupio”

Marko Grujić

MARKO GRUJIĆ OKONČAVA GODINU IZ BAJKE – OD KOLUBARE, PREKO ZVEZDE, DO LIVERPULA

Već prilikom prvog susreta sam osetio njegovo poverenje. Na rastanku, uz titulu, poželeću mom klubu grupnu fazu evropske lige

Momak sa Zvezdare je stigao do Liverpula. Za samo godinu dana Marko Grujić (20) je imao neverovatan fudbalski put – od nastupa za Kolubaru, preko briljantnih igara u dresu Crvene zvezde, do transfera na “Enfild roud”. Bajku je prošlog leta upotpunio pehar omladinskog svetskog prvaka na Novom Zelandu.

SPEKTAKL NA KOŠARCI

Svaki slobodan trenutak Grujić je koristio da isprati utakmice košarkaša Crvene zvezde.

– Volim da gledam košarku i uživam u ambijentu koji naprave navijači. Uvek je spektakl.

– Mogao sam da biram destinaciju, dugo sam vagao, razmišljao šta je najbolje za moj razvoj, jer nije samo potpis ugovora važan… Poziv Liverpula je druge gurnuo u stranu, a posle telefonskog razgovora sa menadžerom Jirgenom Klopom, čvrsto sam odlučio da sarađujemo – podseća Grujić, u razgovoru za “Sport”, kako je odabrao crvene posle crveno-belih.

Klopova podrška Grujiću

Klopova podrška Grujiću

AMBASADOR BEOGRADA

Grujiću mnogo znači priznanje koje je nedavno dobio od grada Beograda kao najuspešnija ličnost u oblasti sporta.

– Gde god budem pričaću da je srpska prestonica po svemu velegrad, u šta su se mnogi uverili – kaže ambasador Beograda, koji je novčanu nagradu prosledio u dobrotvorne svrhe.

Radni sastanak u kampu Liverpula je završen na obostrano zadovoljstvo.

– Prilikom prvog susreta osetio sam da postoji međusobno poverenje. Bitno mi je da imam podršku, koju želim da opravdam učinkom. Razgovarali smo otvoreno, Klop mi je predočio šta me očekuje od leta.

Nemački stručnjak je tražio da mladi Srbin ostane posle potpisanog ugovora…

– Bio sam iskren prema njemu, rekao mu da se ne plašim izazova, ali i da imam želju da osvojim titulu sa voljenim klubom. Shvatio je i dao mi zeleno svetlo. Uz napomenu da preostalo vreme u Zvezdi iskoristim radno, da se što bolje pripremim za Liverpul.

Zvezda je Marka Grujića dovela u mlađe kategorije iz Bulbulderca, kojem su zauzvrat kupili dvedesetak lopti

I poslušao je budućeg šefa talentovani vezista.

BROJ DRESA NIJE BITAN

U Zvezdi nosi “osmicu”, a taj broj je godinama bio u vlasništvu Stivena Džerarda. Mnogi veruju da je Grujić mogući naslednika legende Liverpula, koji sada igra u Americi.

– Broj dresa nije bitan, već samo da igram – jasan je mladi Beograđanin.

ZAHVALNOST MAKSIMOVIĆU

Imao je mnogo trenera u mlađim kategorijama Crvene zvezde, a posebno je, kaže, vezan za Nebojšu Maksimovića, aktuelnog šefa stručnog štaba Zemuna.

– Mnogo mi je pomogao u razvoju, ukazivao na stvari koje treba da popravim – ističe Grujić.

– Pored odličnih treninga koje drži trener Božović, radio sam i individualno. Sa “Enfilda” su mi dali smernice, a zatim poslali režim ishrane kojeg se strogo pridržavam. Pričao sam sa Lazarom Markovićem, koji je do kraja sezone na pozajmici u Fenerbahčeu i čija je želja da se vrati u Liverpul. Objasnio mi je da nije lako biti novajlija u Engleskoj.

Srpski tandem biće zajedno za nekoliko meseci.

– Lazar se vraća sa ciljem da se potvrdi, a ja dolazim da pokušam da se izborim status. Konkurencija je već paklena, a klub će angažovati još igrača tokom leta. Ali, ne plašim se. Pruža mi se prilika i na meni je da je zagrabim oberučke. Nisam odustajao ni kada sam, s rancem na leđima, autobusom putovao u Lazarevac da treniram, a vikendom igrao za Kolubaru. Borio sam se i izborio da dobijem priliku od Grofa. Uzvratio sam dobrim igrama, golovima – kaže Grujić, kome će poznavanje engleskog u startu da olakša uklapanje.

40 utakmica je odigrao za Zvezdu (postigao pet golova)

Do toga, reprezentativnog vezistu čeka završetak posla na “Marakani”.

– Posle 24 uzastopne pobede normalno je da dođe do pada. Sistem takmičenja sa plej-ofom nagrađuje klubove koji su osvojili manje bodova, što je apsurdno. Eksperiment nije uspeo. Ali, nema veze, naša zaliha je i dalje dovoljna. Zbićemo redove da se vratimo na pobednički kolosek i konačno stavimo tačku. Nije nam se dalo u večitom derbiju, pa ni protiv Čukaričkog, ali hoće ubrzo. I onda da uživamo u šampionskoj žurci.

Zatim, svako na svoju stranu…

1,2 miliona evra je godišnja plata u Liverpulu, plus bonusi

– Poželeću Zvezdi da se nađe u ligaškom delu jednog od evropskih takmičenja. Biće potrebna i sreća u žrebu, ali, na muci se poznaju junaci. S druge strane, trudiću se da na najbolji način startujem u Liverpulu – zaključuje Marko Grujić, igrač “redsa” do 2021. godine.

Mirko Marković

The post KLOP me “kupio” appeared first on List Sport.

Share on Google Plus

About maksovsport

0 коментара :

Постави коментар